2018-01-05

   Trečios klasės mokiniai dalyvauja respublikiniame projekte „LAIMINGAS VANDUO – LIETUVOS GYVASTIS“. Projektas skirtas vaikų ir jaunimo pilietiškumo, saviraiškos, ekologinio sąmoningumo ugdymui, kultūrinio akiračio plėtimui bei savanoriškos veiklos skatinimui.

   Projekto tikslas – ugdyti pilietišką, aktyvią, atvirą ir draugišką gamtai asmenybę. Gilinti pasaulio vientisumo suvokimą, tiriant vandens ekosistemas ir formuoti aplinkosaugines nuostatas bei gamtai palankų elgesį per praktines veiklas. Ugdyti mokinių pilietinę savimonę, vykdant pilietinę iniciatyvą "PAŽINK, GLOBOK, DALINKIS";

   Projektas - pilietinė iniciatyva “PAŽINK, GLOBOK, DALINKIS”. Jį sudaro trys etapai. I etapas PAŽINK Istorinis / etnografinis/ ekologinis krašto pažinimas .Projekto dalyviai susitaria, kokį vandens telkinį globos; renka aktualią informaciją apie vietovę ir vandens telkinį, jo istoriją, vardo kilmės padavimus, ieškant informacijos spaudoje, internete, apklausiant vietos gyventojus ir specialistus (istorikus, etnografus, ekologus). Vandens pažinimas pagal amžiaus grupes ir atitinkamai remiantis bendrosiomis ugdymo programomis, mokiniai nagrinėja ežero/upės ekosistemos sąvoką, ekosistemos komponentus, jų savybes, tarpusavio ryšius ir pan., planuoja gamtos tyrimus. Veiklos laikotarpis - II etapas GLOBOK. Vandens telkinių globa. Projekto dalyviai globoja pasirinktą telkinį: suburia bendruomenę organizuojant talkas, švarinimo akcijas, kitus renginius. Įvykus švarinimo akcijai užfiksuoja foto nuotraukose ir registruoja datą, vietovę ir dalyvavusių žmonių skaičių .

   Mokinai pasirinko stebėti, globoti ir rinkti medžiagą pro Gudienos kaimą ir Kaišiadorių miestą   tekančią Lomenos upę. Lapkritį ir gruodį rinkome medžiagą, suorganizavome talką prie upės. Pastebėjome ir nufotografavome kaip žmonės neatsakingai elgiasi ir teršia aplinką. Taip pat su kitų klasių mokiniais ne kartą tvarkėme už mokyklos teritorijos esančią aplinką. .

   Vyr. mokytoja Vilija Demjanovienė